Vind en bObles Roller | Tungelunden: Vind en bObles Roller

torsdag den 8. november 2012

Vind en bObles Roller

KONKURRENCEN ER SLUT

Kender du en lille krudtugle der vil blive glad for den nye bObles Roller? I sidste uge fik Oliver lov til, at prøvekøre rolleren, det kan du læse om her. Den findes i farverne: jade, blå, rosa og lilla. Du kan se alle farverne på billederne herunder og på bObles hjemmeside.

For at deltage skal du blot være fast læser (google friend connect el. bloglovin) og skrive hvilken farve du ønsker dig i kommentarfeltet under indlægget. Husk også, at skrive din mail hvis du ikke har en blog. Jeg trækker en vinder d. 15. november :)



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inden i smutter videre vil jeg også gerne slå et slag for et andet spritnyt bObles møbel. bObles har designet tre tumle-pandaer i samarbejde med WWF (Verdensnaturfonden), som hver repræsenterer et kontinent - der medfølger en pixibog med fortælling om samarbejdet og sjove lege. Alt overskud ved salget donerer bObles til WWF - så den kan man med god samvittighed putte under juletræet i år. Der er mange muligheder i de farverige skamler, både praktisk og i leg. Se og læs mere på bObles hjemmeside.



108 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne deltage, den ville helt sikkert falde i god jord hos min bedste venindes søde datter på 3 år. Jeg vil derfor gerne vinde en lilla:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er med og krydser fingre for en Rosa til min datter. :-)

    SvarSlet
  3. Den er jeg med på - er helt vild med bObles og har flere derhjemme.. Tror den skal være blå, hvis jeg vinder :)

    mvh Pia
    www.kreativepips.blogspot.com

    SvarSlet
  4. mit barnebarn er glad for lilla, så hvis:)

    SvarSlet
  5. Mine børns søster på 3 år ville elske at få en rosa til sin voksende bObles samling :)

    SvarSlet
  6. Ih hvor ville det være lækkert! Gerne i blå, hvis jeg er heldig at vinde

    SvarSlet
  7. Må være med, hjemme hos os er bobles et hit. Syntes den rosa er flot.

    Kh Maja

    SvarSlet
  8. Vil falde i god jord hos mine tre dejlige nevøer. Den skal være blå.
    Hav en dejlig dag!
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  9. Wow, jeg har et par kanaljer der vil elske den!
    Jeg ønsker mig en jade eller en rosa :).
    Kh maj

    SvarSlet
  10. Den lilla vil være et kæmpe hit herhjemme!

    Kh. Mette (Mette.suberling@gmail.com)

    SvarSlet
  11. Uha det er svært at vælge farve... Jeg ville nok vælge den i jade, hvis jeg var heldig...

    SvarSlet
  12. Hvis jeg var den heldige skulle det være Jade;O)

    SvarSlet
  13. Jeg har aldrig prøvet bObels, men de lyder super så kunne være super fedt om jeg vandt en blå udgave til min søn på 1 år.

    SvarSlet
  14. Den er simpelthen så fin Karina. Jeg vil gerne vinde én til Emil i blå nuancer.

    SvarSlet
  15. Er helt vild med bObels - vil super gerne vinde en til min søn Hjalte i jade :-)

    SvarSlet
  16. Lækker konkurrence :-D jeg drømmer om en lilla til mine tvillinger. Mettemoller63@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Nej hvor ville den blive godt modtaget herhjemme. Krydser fingre for at den jade-farvet finder vej hjem til os.

    SvarSlet
  18. Elsker bobles og vores lille samling bliver flittigt brugt herhjemme! Vi ønsker os den i Jade hvis jeg er så heldig at vinde :)

    SvarSlet
  19. Yes - det vil jeg :-) Blå, vil jeg gerne bede om, hvis jeg bliver den heldige! KH K

    SvarSlet
  20. Jamen den kan jeg da virkelig godt tænke mig -har et lille drengebarn i maven:-)
    Ønskefarve: BLÅ!

    SvarSlet
  21. Jeg tror jeg kender en lille familie der ville blive glad for sådan en i blå. :)

    SvarSlet
  22. En lyserød vil være en fin gave til min grandniece, der bliver 1 år i december :-)

    SvarSlet
  23. Ønsker mig en i lilla hvis jeg skulle blive den heldige :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  24. En blå ville være helt perfekt! Kh Stinen

    SvarSlet
  25. Vi ønsker os Jade-farven, hvis jeg vinder.

    SvarSlet
  26. Wow for en fin give away. Jeg krydser fingre og hepper på en blå:)

    SvarSlet
  27. Hej, hvis jeg vinder kunne jeg tænke mig den blå

    SvarSlet
  28. Uha den vil passe perfekt til mine to børn xxxxxxxx fingre - er vild med farven "jade"

    Hilsen
    Malene (malene@reippuert.eu)

    SvarSlet
  29. uhhh jeg krydser fingre for at vinde denne til min lille dreng - gerne i farven Jade.
    erezsarah@gmail.com

    SvarSlet
  30. Har to krudtugler på 2 år og 1 år, der ville elske den :) Jeg er vild med jade-farven.

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  31. Jeg har hele 2 krudtugler der rigtig kunne gøre huset til en ramasjang ralie med sådan en!!
    Jeg krydser mine finger for at en blå skal under juletræet!
    linedanserinde@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Ej, sådan eni den blå/turkise ville jeg elske at pakke ind til Mads' fødselsdag 1.12 - er sikker på at der er mange timers brødre leg i den! Krydset fingre for at jeg har heldet med mig :o)

    SvarSlet
  33. Fast læser har jeg været længe - og jeg kunne da sagtens bruge den turkise til at køre niecer og nevøer rundt på, når de er på besøg :-)

    SvarSlet
  34. Her hjemme kunne vi da godt bruge et blåt bræt. Med tre drenge kan den da kun falde i god jord.

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne være med - sikkert noget for mine tumlinger! ;o)

    SvarSlet
  36. Hvis jeg vinder, ønsker jeg den i farven jade :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  37. En lilla roller vil passe perfekt herhjemme
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  38. Jeg tror godt, at vi kunne tænke os en Rosa, herhjemme :-D


    Fantastisk Give-away forresten :-D

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne deltage i kampen om en blå roller:)

    SvarSlet
  40. Skulle jeg være så heldig at vinde, ønsker jeg mig den blå.

    SvarSlet
  41. Waw jeg håber det bliver mig :-) har selv 2 piget og 5 dagpleje piger der ville være lykkelige :-)

    SvarSlet
  42. Jeg vil da rigtig gene vinde en jadefarvet til mine børn :-)

    SvarSlet
  43. Arhmen sikke et hit - jeg ville elske en lilla eller pink til mine tøser. (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  44. Min niece ville elske den lilla!

    SvarSlet
  45. Vi har endnu de kære bObles til gode herhjemme - En i farven Jade ville være perfekt at starte den lille bObles familie med :)

    Mvh
    Tanja ( tanja(a)familjanosa.com )

    SvarSlet
  46. Den kunne være en god start på min søn's Bobles samling ;0) den skal være Jade hvis vi er den heldige ;0)

    SvarSlet
  47. Børnene ville elske en blå!! Min mail er sabinelundgaard@gmail.com

    Mvh
    Sabine

    SvarSlet
  48. Mine unger ville elske den lige meget som de gør med deres elefant - jeg krydser fingre for at den får lov at flytte hjem til os :)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Den blå må super gerne flytte hjem til min søn August på 6 år.
    Følger dig gennem Bloglovin :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Ønsker mig den i jade farve.
    Hilsen Mathilde // mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  51. Uha vi har lige set den i ønskebørn og Celina var helt vild med den..
    Vi vil blive meget taknemmelige hvis vi vandt også ville vi ønske en lilla..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.dk
    cssmykker@gmail.com

    SvarSlet
  52. Hvor er den lækker jeg ønske mig den i lilla til min datter på 3 år :)

    SvarSlet
  53. xxx'er for en lilla roller :)

    SvarSlet
  54. Kunne godt tænke mig en lilla til Freyja! :)
    (psst - sikke en fin giveaway!)

    SvarSlet
  55. Jeg ville gerne have en JADE hvis jeg nu var heldig.
    Her kommer mange børn hos mig, i alle aldre, men har bare ikke rigtig noget de kan hygge med.
    Og med mine historier lige nu, ja, så bliver der ikke råd til sådan en lækker sag.
    Og kan jo bruge den selv, når vi igen står med 2 streger og får en fuld udvokset barn :)

    SvarSlet
  56. Den er skøn! Ønsker mig en blå :-)

    SvarSlet
  57. Den er så smart!!
    Jeg ønsker mig den i jade ;)

    SvarSlet
  58. Elsker den - vil gerne ønske mig en i farven jade. Har to skrupsakke på 1 og 3 år, som ville forgude den, - og mig for at bringe den ind i hjemmet ;)
    Mvh. Jeanne D. - jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Den er super smart og vil bringe stor glæde herhjemme så vi ønsker os en i jade farvet hvis vi skulle være så heldige :-)

    SvarSlet
  60. Ihh hvor er den fin jeg ønsker mig en Jade farvet til mine børn <3

    SvarSlet
  61. Hvor er den god og kan sikkert bruges længe. Min datter ønsker sig en i lilla. Jeg satser på at det giver ekstra god karma at jeg har fødselsdag i dag :-)
    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  62. Mine små søskende på 1½ og 3 år ville elske den!
    de har allerede "kylling" og "elefant" fra Bobles i lilla, så pink ville være Gud!

    SvarSlet
  63. Sådan en ville mine krudtugler elske og moren er vild med den lilla

    SvarSlet
  64. Ai, min datter på halvandet ville elske den i lilla, hun er simpelthen en trille-trumlegøj, og vi har allerede flere bObles-produkter på juleønskesedlen. ;)

    SvarSlet
  65. Ihh den ville være fin i blå herhjemme :)

    SvarSlet
  66. Jeg vil meget gerne være med, og ønsker mig en lilla til mine piger:)

    SvarSlet
  67. Vi har ikke selv bObles her hjemme, men synes de er smart til børneleg. Vil da gerne ønske i Jade, hvis jeg vinder.

    SvarSlet
  68. en blå vil være lykken :)
    skøn giveaway

    vh
    Margit
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg vil gerne være med i konkurrencen. Min datter vil blive super glad for den i lilla :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  70. Nuj vi vil godt nok gerne vinde nogle hjul til vores bobles elefant eller bare til junior at fræse rundt med, vi er helt vilde med bobles og vil gerne vinde i blå eller jade :D

    SvarSlet
  71. Jeg vil enormt gerne deltage.. Er allerede fast læser og ville elske at vinde den i blå eller jade. Mvh Stine

    SvarSlet
  72. Er også helt forelsket i den.. Fed ide.
    Her er der drenge i hjemmet så en jade eller blå vil passe godt ind ;)
    God weekend
    Tanja

    SvarSlet
  73. Kunne da være super dejligt med en blå til lilleprinsen. Den ville falde i god jord

    SvarSlet
  74. Skulle jeg blive den heldige måtte det gerne være den lilla farve :o)

    SvarSlet
  75. Jeg vil os bildt gerne være med og lilla passer perfekt til min datter på 4,5 år. Det kunne være lækkert at hun vandt den så vores møbler ikke bliver inddraget som gymnastik sal. Er ret så sikker på at ALLE hendes sanser.! Håber og krydser.
    Mvh
    cam_thisted@live.dk

    SvarSlet
  76. Fed giveaway :-) Vi nupper en i lilla... hvis heldet er med os :-)
    Johanne den lille tumling ville være lykkelig for sådan en at tumle på :D

    pixelinaart.blogspot.dk
    janni374@gmail.com

    SvarSlet
  77. Den ser sørme fin ud. Ønsker mig en jade-farvet...

    SvarSlet
  78. Det vil lige være noget for min niece der bliver 4 år på mandag. Hvis jeg vinder en, så skal den være i rosa eller lilla. :-)

    SvarSlet
  79. Vigga vil synes den er for sjov - Rosa passer bedst herhjemme :)

    - EaScheelNielsen@gmail.com

    SvarSlet
  80. Wauw en go give away!! Jeg vil gerne have den i lillabhvis det bliver mig der vinder :)
    Vh. Mette

    SvarSlet
  81. Jeg vil gerne vinde den i lilla til mine to piger, hvis jeg er heldig :)

    SvarSlet
  82. prøver lykken til lila!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  83. Lilla vil helt sikkert være et hit hos mine to piger :-) Jeg krydser fingrer.

    SvarSlet
  84. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I like green!
    bloglovin : sabo eva
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  85. Jeg håber på en grøn :-)

    SvarSlet
  86. Lækker konkurrence:-)
    Mine drenge vil helt sikkert elske den blå hvis vi skulle være så heldige at vinde.
    mvh. Louise Harnfeldt.

    SvarSlet
  87. Vil da gerne deltage, Magnus ville elske sådan en i BLÅ!!

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  88. Jeg vil rigtig gerne deltage. Min yngste Prinsesse fylder et år d. 16. november så jeg ønsker mig den i lilla.

    Superprinsessen.dk
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  89. Den tror jeg Alberte vil blive glad for, en rosa ville passe godt ind på hendes tøseværelse :-)

    SvarSlet
  90. Den grønne vil være perfekt til lillemanden :-)

    maria1nedergaard@hotmail.com

    SvarSlet
  91. Haps - den er lækker:-)

    Jade ville passe godt ind herhjemme.

    Kathrine

    kreariet@gmail.com

    SvarSlet
  92. Wow sikke en Premie. Mine tøser ville elske sådan en lilla sag. Krydser alt hvad der kan krydses.. Mvh. Unna. Schneider.fugl@gmail.com

    SvarSlet
  93. Hi!
    How are you?
    You have interesting "Give away"!
    I'm with you!!!
    I think that for my young son
    suitable color "jade" :-)
    Thank you!
    / link on the right panel blog:
    http://www.fotiouolga-olga.blogspot.gr/
    Best wishes from Greece,
    Olga
    ---------------------
    Hi!
    Du har en interessant "Giv væk"!
    Jeg er med dig!
    Jeg tror, ​​at for min unge søn
    passende farve "jade" :-)
    Tak!
    / Link på højre panel blog:
    http://www.fotiouolga-olga.blogspot.gr/
    Mange hilsner fra Grækenland,
    Olga

    SvarSlet
  94. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I like jade.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  95. Min dreng ville elske en i den blå farve :-)

    SvarSlet
  96. Ej den vil jeg gerne vinde til Vanessa og gerne i lilla... Krydser fingre(0:

    SvarSlet
  97. Den blå ville være et hit her :)

    SvarSlet
  98. En blå ville være perfekt her i hytten;)

    Camilla

    Cco.mulle@gmail.com

    SvarSlet
  99. Fantastisk! Krydser da helt vildt fingre for et blåt rullebræt :-)

    SvarSlet
  100. Uh ville elske at have den jade farvet, vil krydse mine små fede fingre!

    SvarSlet
  101. Min lille Oliver ville elske sådan et stykke legetøj. En dejlig drengefarve :)

    SvarSlet
  102. Min datter Freja har motoriske vanskeligheder - hun ville elske at træne/lege på en flot grøn -super fin blog du har. Kh Bente

    SvarSlet
  103. Mon ikke lige jeg kan nå det ;-) Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil farven lilla pynte herhjemme ;-) Kh Pernille

    SvarSlet
  104. Halløj.

    Super sjov ting. Min nevø ville elske sådan en, så en drenge-agtig farve.
    KH Tina
    tina@alitor.dk

    SvarSlet
  105. jeg er også gerne med. Ønsker mig den i blå/tyrkis :)
    mail: marolledesign@gmail.com

    SvarSlet
  106. Min datter ville være ellevild med sådan en turkis boobles. :-)

    SvarSlet
  107. En tyrkis ville være perfekt herhjemme! :-)

    smilamail@gmail.com

    SvarSlet
  108. Jeg håber på at vinde en lilla.

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...