KÄHLER GIVEAWAY | Tungelunden: KÄHLER GIVEAWAY

mandag den 27. august 2012

KÄHLER GIVEAWAY

Kogler i kreativ og kunstnerisk fortolkning
- et moderne, stiliseret design, der med sine varme farver og klare associationer trækker skovens magiske univers med ind i vores hjem 

Sådan beskriver Kähler deres nyeste skud på stammen, Cono stagerne, som er i butikkerne fra midten af oktober. Stagerne er designet i samarbejde med keramiker Marianne Nielsen og er et sæt bestående af fire glaserede porcelænskogler i hver deres unikke form, farve og størrelse. Et moderne alternativ til de klassiske advendtstager, enkeltvis eller sammen med andre typer stager - uanset årstid vil de pynte og sprede hygge i dit hjem.

Og er du heldig, kan du vinde dem her. I samarbejde med Kähler kan jeg nemlig forkæle en heldig læser med ét sæt Conostager. Stagerne forventes, at være på lager i uge 43 og sendes til vinderen snarest derefter. 


Klik ind på Kählers hjemmeside og se flere nyheder!

Godt - reglerne er nogenlunde som de plejer. Du smider et antal lodder i puljen og krydser fingre lige indtil vinderen trækkes søndag d. 21. oktober. (du kan deltage indtil 20. oktober kl. 00.00)

1 lod: for en rar kommentar 
1 lod: til dig der er/bliver fast læser enten via google friend connect el. bloglovin'
1 lod: til dig der venligt deler budskabet og linker - på din blog, eller på facebook (snup billedet)
1 lod: til de dejlige som synes Tungelunden hører til på deres blogroll
1 lod: til alle der synes godt om Kähler på Facebook

Alle kan altså få minimum 1 lod og max 5 - men snup nu bare alle dem du kan og orker - og husk endelig, at skrive i kommentarfeltet hvor mange (samt din mailadresse, hvis du ikke har en blog jeg kan fange dig på!)

Håber mange vil være med!

Go for it :)







196 kommentarer:

  1. Eeeeelsker kähler!!! Jeg er med på 3 lodder! :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Tre lodder til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. 4 lodder - de passer godt til mine juletræer :)

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne i konkurrencen med 3 lodder. Kähler laver nogle fantastiske ting.

    SvarSlet
  5. 4 lodder - tror gerne de vil bo herhjemme ;o)

    SvarSlet
  6. Hit med dem ;) De passer perfekt til vores spisebord ! 3 lodder til mig

    SvarSlet
  7. Super fine. Kaster 3 meget heldige lodder i puljen :)

    SvarSlet
  8. Skøn give away. 4 lodder min vej, tak :-)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk bliver det 5 lodder... Kommentar, fast læser, blogroll. liker på facebook og jeg har delt din give away...

      Slet
  9. Jeg er med på 3 lodder...
    Skøn give away!

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 4 lodder - super skønne - elsker bare deres design

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. De er vildt flotte :-)

    SvarSlet
  12. Så fine, og dejligt med noget kant til de mange pasteller :) Jeg er med på 3 lodder.
    Xo@xoeinding.dk

    Kh Line

    SvarSlet
  13. Fantastisk præmie! Jeg er helt klart med på 3 lodder, de er simplethen hen så smukke! Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  14. Wauw hvor er de fine! Kan lige se dem for mig på vores nye tvbord en kold vinteraften:-)
    Jeg smider alle 5 lodder i puljen og krydser fingre:-)

    SvarSlet
  15. DEM ville jeg gerne have hjem i min stue. Hold op de er fine. 4 lodder tak. :)

    SvarSlet
  16. Håber sådan at heldet er med mig, for dette er en skøn give away.. Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  17. Kähler laver altså bare nogle fantastiske og smukke ting. Snupper 3 lodder (kommentar+fast læser+blogroll) ... Mon jeg kunne være så heldig at pynte med dem herhjemme...?
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  18. Lækker give away - jeg smider straks to lodder i puljen

    SvarSlet
  19. De er smukke! og altid fint at besøge denne blog! 3 lodder :)

    SvarSlet
  20. Så fin give away, er med på 3 lodder.... krydser finger

    SvarSlet
  21. 3 lodder
    Feeeeeed give away, wauw hvor er de skønne!!
    Jeg har slet ikke plads til alt det lækre Kähler bliver ved med at spytte ud :)

    SvarSlet
  22. 4 lodder til mig:)
    De er bare så find de Kähle vaser.
    Dejlig blog du har, hvis jeg selv have en var du med på min blogroll

    SvarSlet
  23. fine blog:)
    3 stk. lodder til mig, tak:)
    (sannah@vu.dk)

    SvarSlet
  24. Sikke en skøn give away. Jeg deltager med 5 lodder.
    Har linket ude i siden af min blog.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

    SvarSlet
  25. 4 lodder til mig TAK - de må MEGET gerne bo hos mig ;O)

    SvarSlet
  26. Jeg vil meget gerne deltage med alle 5 lodder.
    Har linket ude i min sidebar.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor 2 heldige læsere hver kan vinde et gavekort på 200kr(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/08/give-away.html

    SvarSlet
  27. Lækre, lækre ting:-) Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  28. 4 lodder kommer jeg op på! Jeg vil viiiirkelig gerne eje de stager der! Sådan helt ned i maven, sommerfugle af spænding, vil jeg gerne eje dem :-)

    Jeg krydser fingre!

    Kh

    SvarSlet
  29. Uhh, sikke en lækker give away.

    Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  30. 3 lodder til mig tak - de er simpelthen så fine :o)

    SvarSlet
  31. 4 lodder til mig tak! glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  32. De er bare smukke.
    Jeg deltager med et lod og krydser fingre
    Mange hilsner
    Anette

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne bede om 5 heldige lodder, tak :0)

    SvarSlet
  34. Det er jo Kähler i en nøddeskal: smukt og helt oplagt design i tidløs stil :-)
    Jeg håber på mit held og smider glad og fro 3 lodder i puljen...

    SvarSlet
  35. Rigtig flotte stager - Kähler kan bare noget.

    Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  36. Jeg vil gerne bede om 3 lodder og håber på et lille skovarrangement på skænken til efteråret :)

    SvarSlet
  37. Fantastiske farver og skønne former passer lige til stuen, som er ved at få en make-over.
    så jeg springer i med begge ben og X finger;))

    SvarSlet
  38. Lækker lækker giveaway! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  39. Åh hvor er de flotte! Håber og krydser fingre! :)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  40. JEg vil gerne være med på 3 lod;O)

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    mange hilsner fra Susan
    mail[a]sherpa.dk

    SvarSlet
  42. Nice. Jeg deltager med 2 lodder kommentar+linke på facebook. Mvh Maibritt liindved@gmail.com

    SvarSlet
  43. De er flotte - jeg vil gerne have to lodder

    SvarSlet
  44. sikke smukke kogler :)

    2 lodder bliver det til :)

    SvarSlet
  45. Lækker give away! 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  46. Hej, jeg snupper tre lodder, rigtig fin give-away

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne snuppe 4 lodder, er helt vild med stagerne, så krydser fingre for at jeg kan vinde dem her :-)

    SvarSlet
  48. Jeg snupper lige 4 lodder, har ikke "lagt" dig i min blogroll, da jeg ikke har lavet en endnu :D

    SvarSlet
  49. Nøj, hvor er de smukke! Jeg elsker Kählers design. Jeg er med på 4 lodder :-)

    SvarSlet
  50. Hej Karina.

    Jeg skal da være med her, og forsøger lige det der med at linke :)

    Go aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine, det skal du da :) sig til hvis du skal have hjælp til noget :)

      Slet
  51. Hej !! jeg vil gerne deltage med 5 lodder!!!! du er linket til min facebook!!! like og blogrullet og synes godt om!!!! du er også velkommen på min blog "Lissen"

    SvarSlet
  52. De er vildt flotte! De passer perfekt til vores spisebord! :)
    Jeg snupper 4 lodder :)
    Kh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  53. Sikker en lækker Give away, den bliver jeg da nødt til at deltage i :-)

    Jeg følger selvfølgelig bloggen på bloglovin
    Jeg har delt siden her på min blogs facebookside: https://www.facebook.com/minimizedstyling
    Og jeg synes selvfølgelig godt om Kählers facebookside

    Så 4 lodder til mig :-)

    De kærligste hilsner
    Frk. Løkkegaard - minimizedstyling.wordpress.com

    SvarSlet
  54. Du er allerrede på min blogroll, og hvem elsker ikke Kählers skønne design, så jeg snupper 5 lodder :) kh Sara

    SvarSlet
  55. Vinnie Nicolaisen28. august 2012 kl. 23.39

    De vil simpelthen bare passe så fint til mit nye hjem! Elsker Kählers design - så jeg er med på 4 lodder :)

    SvarSlet
  56. Jeg er da helt sikkert med på 5 lodder

    SvarSlet
  57. Nej hvor er de fine - dem havde jeg ikke set endnu.

    jeg er klart med på 5 lodder :o)

    SvarSlet
  58. De var nye - virkelig flotte! Jeg er med på 5 lodder :-)
    Kh Karen

    SvarSlet
  59. Uha uha, det er smukke!

    4 lodder til mig :)


    Kh Katrine
    www.etopbyggeteventyr.dk
    etopbyggeteventyr@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Det er lækre ... Jeg lægger 3 lodder i puljen :)
    PS. Jeg har først lige opdaget din blog via en anden blog, og fik meget lyst til at følge dig som fast læser :)

    SvarSlet
  61. Jeg deltager med 2 lodder :)
    /Laura G, lauragraens(at)gmail.com

    SvarSlet
  62. Jamen de er bare så fine - jeg deltager med 3 lodder. ;)
    Mange hilsner Julie

    SvarSlet
  63. uha, der er lagt ned i køen til kommentarboksen.
    Men det er der da ikke noget at sige til med så skøn en give away.
    De skønne,skønne kähler stager ville pynte meget her hos mig.
    Deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  64. Vil gerne byde ind med mine to lodder :)
    Utrolig dejlig giveaway - håber på det bedste.

    SvarSlet
  65. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)
    kommentar og google ven :)

    SvarSlet
  66. Uhh hvor fin en præmie. Jeg deltager vældig gerne med 3 lodder;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  67. Sikke fine lysestager, dem kunne jeg vældig godt brugetil min fødselsdag i oktober.Jeg har lige fået Primera vaserne i jubilæumsgave, de er også bare fine.

    Jeg deltager med 1 lod.
    Hilsen Bodil
    bodilkr@gmail.com

    SvarSlet
  68. Yaiks, hvor en fed Give Away, Karina! Jeg snupper naturligvis 5 lodder. Tak :-)

    SvarSlet
  69. De er sååå flotte! Jeg er med på 4 lodder :) sofie_steens (at) hotmail.com

    SvarSlet
  70. Hej Karina. 5 stk. Lodder. Jeg får lige lagt et link på bloggen :)

    SvarSlet
  71. Åhhh endnu flere smukke ting fra kähler, I´m i LOVE <3.
    Jeg hapse 3 lodder :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  72. 3 lodder; fast, kommentar og blogroll. Kähler er dygtigt håndværk som pynter i hjemmet! jeg krydser mine fingre små ;0) Hilsen cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  73. Jeg går all in med 5 lodder :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  74. 4 lodder til mig:-)
    Lækker Give away.

    Trøfler og hæklerier /rikkedlauritsen@gmail.com

    SvarSlet
  75. Åh en skøn give away! Jeg elsker Kähler! 2 lodder til mig, tak

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  76. Jeg vil elske at tænde lys i disse stager. 2 lodder til mig for kommentar samt at synes MEGET godt om Kähler på FB

    SvarSlet
  77. Jeg krydser og krydser med 3 lodder :) uha de er da for skønne.

    SvarSlet
  78. I would like to play.:)
    Your game is on mu blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    4 lodder
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  79. Hold nu op!! De er jo aldeles pragtfulde!! Jeg krydser krop og rydder en fin plads til dem med det samme. De hører til her ;o)
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder....
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  80. Er VILD med Kähler, er med på 3 lodder. Og krydser mine små fingre.
    1. Kommentar
    2. Deler budskabet via egen blog
    3. Synes godt om Kähler på Facebook

    SvarSlet
  81. Jeg er med på et lod :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Snupper 4 lodder i denne skønne give-away. Kunne være så fine sammen i mine gamle vinduskarme.

    Kh. Maja

    SvarSlet
  83. SKØN give away!
    Jeg snupper alle fem lodder!
    Krydser fingre...og tæer...

    SvarSlet
  84. 4 lodder til mig - er allerede fast læser, linker, skriver kommentar og du er også på min blogroll.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  85. Skynder mig at smide 3 lodder i puljen - de er SÅ smukke!!

    SvarSlet
  86. Jeg snupper 3 lodder! Forhåbentlig fyldt med held:-)

    Kh. Mette (mettemyre_1980@hotmail.com)

    SvarSlet
  87. Snupper 3 lodder, håber på lidt held.

    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  88. uh fed give away! jeg er med på 4 lodder og håber jeg er heldig :)
    glad for jeg fandt din blog, her er rart at være :)

    SvarSlet
  89. Ih, "koglerne" ville bare passe så fint hos mig, da jeg jo er naturvejleder, så jeg prøver lykken med 3 lodder :-)

    KH
    Laila

    SvarSlet
  90. Sikke smukke de er :o) Jeg deltager med 3 søde lodder :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  91. De smukkeste stager..Elsker vidunderige Kähler og er naturligvis allerede fan af dem på FB...

    4 store lodder og et par svært krydsede fingre herfra..;O)

    SvarSlet
  92. Godmorgen...

    Jeg deltager med 4 lodder. Nu er der bare tilbage at krydse fingre for, at jeg er den heldige vinder ;0)

    Mange hilsner
    Line

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  93. Jeg vil meget gerne være med med 4 lodder men synes ikke jeg kan tilmelde mig som fast læser her på bloggen??

    Men krydser alt hvad der krydses kan, for hvor er de fine de stager :-)

    Kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  94. Håber jeg vinder selvom jeg kun deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Skøn, skøn give away. Jeg vil super gerne deltage med 5 lodder. KH. Lene

    SvarSlet
  96. Jeg har nok lige et vindue der mangler de der stager......
    Jeg er med på to lodder, tak
    Hilsen helle

    SvarSlet
  97. Iih, en skøn give away du har lavet. Min vindueskarm skriger efter de flotte stager :-) Så jeg deltager med 5 lodder, og glæder mig til at se om jeg vinder, krydser alt hvad der krydses kan.
    Se min blog: www.simoneskrea.blogspot.dk

    SvarSlet
  98. Jeg vil gerne være med i 5 lodder og jeg kryder fingere.

    SvarSlet
  99. Smukke stager! Dem må jeg have fingre i- 2 lodder til mig!

    curlsen at gmail dot com

    SvarSlet
  100. Super konkurrence! :)
    4 lodder til mig tak!
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  101. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/september/20-oktober-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlet
  102. Fantastisk give away - jeg er vild med Kähler :o)

    Jeg smider 5 lodder i puljen - og håber, håber, håber det er mig, der er den heldige vinder :o)

    SvarSlet
  103. Ih elsker Kähler. Jeg er med på 3 lodder. Har linket på min blog: Mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
  104. Sødeste Karina... jeg deltager selvfølgelig - med 3 lodder :)

    Krydser fingre ;)

    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte lige mailen i tilfælde af at jeg skulle være så heldig ;)
      mette_vindfeld@msn.com

      Slet
  105. Lækker give away!
    Deltager med et lod :-)
    marielouisejoergensen89@gmail.com

    SvarSlet
  106. 1 lott! :) jag är med och tävlar!

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvarSlet
  107. Hvor er de fine ! Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  108. Skøn give away og blog du har her :) 4 lodder er jeg med på :)

    SvarSlet
  109. Hvor er de fine, deltager med 3 lodder.
    Louiseogchris@hotmail.com

    SvarSlet
  110. jeg er på med et lod. Louisedreboldt@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Kunne man være så heldig...? :o)
    Jeg vil ihvertfald forsøge mig med 3 lodder :o)
    Knus Kathrine

    SvarSlet
  112. Hej super fed give away, er med på 1 lod.

    malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  113. Av de er godt nok også fine - jeg forsøger mig med 4 lodder, og tilføjer dig på min blogroll asap.

    SvarSlet
  114. De er så flotte :-)
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder...
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  115. hei ho, jeg snupper lige 5 lodder, glæder mig til at følge med hos dig:-)

    SvarSlet
  116. Kähler er så fiiiiint - og må meget gerne flytte ind hos mig.

    Jeg er med med 2 lodder :)

    Mvh. Anne (annehvelplund@yahoo.dk)

    SvarSlet
  117. uha hvor herligt. 4 lodder smed jeg lige i puljen. Linker fra facebook-siden, så den når ud til en masse dejlige læsere, se her: http://www.facebook.com/bybakblog

    SvarSlet
  118. Elsker Kähler og er med på 2 lodder.

    Mange hilsner fra Rikke (rikkeoesteroe@hotmail.com)

    SvarSlet
  119. Hoppede lige på listen over faste læsere. :-)Og smidder 3 lodder i puljen. Er helt vild med Kähler. :-D

    SvarSlet
  120. Hvor er de skønne:-) vil gerne deltage med et lod

    Marlene (marlene70@live.dk)

    SvarSlet
  121. I like! Jeg er med på 4 lodder.
    Er helt vild med stagerne i disse nye farver og skal helt sikkert selv købe dem hvis jeg ikke er så heldig at vinde dem her.
    Men det er jeg selvfølgelig ;-)

    SvarSlet
  122. Skønt!
    3 lodder til mig :)

    cn.joergensen@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Snupper alle 5 lodder ;o) Dejlig give away og som altid en dejlig blog du har ;o)

    SvarSlet
  124. Har lige fundet din fine blog og jeg eeeeelsker kähler så det ville jo være fantastisk hvis jeg var så heldig at vinde denne fine præmie :). Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  125. Ih som nr 133 skriver jeg nu i håb om at jeg virkelig vinder. Endda med kun lodder! Men jeg tror på det! :)
    Kh Marie Louise / louibub@yahoo.dk

    SvarSlet
  126. Sikke en dejlig blog - og en dejlig giveaway. Jeg smider 5 lodder i puljen og håber på at der er gevinst på et af dem.

    Jeg glæder mig til at følge din blog. Kig endelig forbi min og deltage i min giveaway her http://farvenlykke.blogspot.dk/2012/09/giveaway-uden-anledning.html

    Smil og solskin

    Sofie

    SvarSlet
  127. Uha...jeg vil vældig gerne vinde denne give away...de er bare såååååå fiiiiiiiiine , altså!!! Jeg deltager med 3 lodder. Kommentar, fast læser og link på min blog.

    Kig gerne tilbage ;O)
    Mange hilsner Betina

    SvarSlet
  128. Altid lækre sager fra Kähler. Jeg er med på 3 lodder.
    KH tina@alitor.dk

    SvarSlet
  129. Nu kan jeg næsten ikke vente til den 21 oktober for hold .... de er fine, skøn blog du har, og skøn giveaway du har også.

    5 lodder til mig.

    SvarSlet
  130. Jeg føler mig heldig og snupper 3 lodder:)

    SvarSlet
  131. Hvor er de fine :-) Et enkelt lod til mig, tak. Kh Maria (mariasoni@hotmail.com)

    SvarSlet
  132. Jeg er på 3 lodder i denne dejlige giveaway...

    SvarSlet
  133. Hejsa. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder...
    De er simpelthen for smarte.....Ü
    Kh Anja.

    SvarSlet
  134. Jeg vil gerne være med med 2 lodder :)

    SvarSlet
  135. Jeg vil rigtig gerne forsøge at vinde med et enkelt lod :))

    SvarSlet
  136. Ih, hvor er de fine de stager :) Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  137. Dem vil jeg gerne eje, så jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  138. Super skøn giveaway, og da jeg allerede kan sætte tjek ved de fleste af betingelserne format deltage vil jeg meget gerne bede om 5 heldige lodder :-) Linker lige om lidt fra min blog, ha en skøn søndag...

    Mange hilsener
    Mette
    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Nej hvor er de smukke. Jeg krydser fingre og håber at mine tre lodder er nok :)

    SvarSlet
  140. Så fede stager... lidt rå i udtrykket I like that ;)
    De er perfekte til efteråret.

    KH
    Bente
    bentekarlsen@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov forresten deltager med 4 lodder :)

      Slet
  141. Hvor er de fine :-) Jeg snupper 4 lodder - fast læser, kommentar, liket på facebook og linker til din giveaway på min blog.
    Kh Anne/akh@os.dk

    SvarSlet
  142. Virkelig skønne stager, som ville passe super godt ind herhjemme;-) Jeg nupper 4 lodder. Det er første gang jeg deltager i en give away - så skal lige finde ud af, hvordan jeg linker;-)

    Mange hilsner
    Kathrine /kreariet@gmail.com

    SvarSlet
  143. Henrivende giveaway!
    Farverne er rigtig dejlige.
    Jeg snupper 2 lodder og krydser fingre. :-)

    SvarSlet
  144. 3 lodder til mig! Jeg håber at jeg er heldig :-)

    Malene (malenejuulrasmussen@gmail.com)

    SvarSlet
  145. De er så fine
    Jeg er med ..... 3 lodder
    lonesimfam@live.dk
    Min skønne mor har fødselsdag d. 21. så jeg tror på held den dag :)

    SvarSlet
  146. 2 stk lod til mig.

    Rigtig fin give away.. :-)


    Naols26@gmail.com

    Mvh Natascha

    SvarSlet
  147. Hej
    Sikke en fin blog og giveaway..

    Jeg deltager med 4 lodder..

    God tirsdag
    Mvh Stine, bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  148. Hvilken fin giveaway.
    Jeg har lagt 2 lodder i tromlen :)

    linette@dkdata.dk

    SvarSlet
  149. Hvor er de bare skønne! 3 lodder til mig.
    Kh Stine

    SvarSlet
  150. Hvor er de bare smukke:)
    Jeg deltager med 3 lodder!
    x ida // by-idar.blogspot.dk

    SvarSlet
  151. Kähler er så fint, så jeg håber, at jeg finder.

    Jeg smider 4 lodder i puljen og krydser fingre!

    SvarSlet
  152. fin give away :)

    1 lod herfra

    se evt min give away http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/10/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  153. Og jeg har været ved at deltage flere gange men er blevet forstyret hver gang, men nu når jeg det!!
    Jeg krydser mine fingre for at et lod er nok i kampen, man skal vel vinde sin første give away - og det må SÅ gerne være denne!!!

    SvarSlet
  154. Jeg er med på to lodder :) For fast læser og en flink kommentar :)

    SvarSlet
  155. Jeg snupper 1 lod...

    www.byheidemann.dk

    SvarSlet
  156. Uh, fantastisk - elsker Kähler - og havde ikke opdaget disse!! Hvordan ku' det lige ske? :)
    4 lodder til mig

    Mvh. Helene
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  157. Elsker elsker elsker Kåhler, så jeg går all-in med 5 lodder! De vil stå godt til min mano-urtepotte og min omaggio-vase!!

    SvarSlet
  158. Her snupper jeg 5 lodder, eeeelsker Kähler

    Mvh Jo

    SvarSlet
  159. Flot give-away og dejligt at have fundet en skøn kreablog. Jeg deltager med 3 lodder.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  160. Hvor er de smukke. 2 lodder herfra.

    SvarSlet
  161. Dejlig give away:-) jeg deltager med to lodder :-)

    Kh Sanne (spovlsgaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  162. Flott premie. Jeg er med med full pott. 5 lodd til meg, tusen takk. D

    SvarSlet
  163. Årh de er bare SÅ fede.. Ville ELSKE at ha dem herhjemme....jeg er med på to lodder;)

    SvarSlet
  164. 3 lodder fra mig! Vinter og det kolde vejr kan bare komme an, når man lune sig ved de smukke kogler indenfor. Jeg elsker Kähler!
    Sonja@webspeed.dk
    KH
    Sonja

    SvarSlet
  165. Jeg deltager med 5 lodder, de er så kønne, ville elske at have dem stående her hos mig.

    SvarSlet
  166. 5 lodder til mig og ih en fryd at opdage endnu en dejlig blog. Hækling, symaskinetalent mm-Lige mig:-)

    Hilsen Jonna

    SvarSlet
  167. Kan da lige nå at smide 2 lodder i puljen og krydser mine fingre(0:

    SvarSlet
  168. Sikke en fin give away!!:-) jeg håber jeg er heldig med 3 lodder!!

    SvarSlet
  169. Uh ha da... Jeg smider lige 3 lodder på falderebet!

    SvarSlet
  170. Uh det kan jeg ikke stå for. Er med på 4 lodder.
    Mettemoller63@yahoo.dk

    SvarSlet
  171. UH dem ville jeg gerne eje! 2 lodder til mig tak :D

    SvarSlet
  172. Virkelig lækker blog og virkelige skønne lysestager... Jeg er med på 4 lodder:-)
    Signebjoerch@hotmail.com

    SvarSlet
  173. Ihhh sikke en inspirerende blog du har dig her <3 Deler på FB, følger her, på FB, Bloglovin' og Kæhler på FB - så det må blive at jeg deltager med 4 lodder <3 Krydser for at jeg er heldig, for de ville være såååå fine herhjemme <3

    Rigtig god weekend <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  174. Uhh de er vil nok smukke, og fantastisk blog du har her :)
    Snupper 3 lodder og krydser finger for jeg bliver den heldige!
    Kh Janni (janni.bach@hotmail.com)

    SvarSlet
  175. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i konkurrencen :-)
    Mvh. Lone
    Loneh@post9.tele.dk

    SvarSlet
  176. Jubii hvor lækkert jeg er stor fan af Kähler <3 vil meget gerne bede om 4 lodder herinde ;o)
    God weekend
    kærlig hilsen
    karin christensen
    trunte.lina@live.dk

    SvarSlet
  177. Jeg snupper 2 lodder
    Hav en dejlig dag
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  178. Uhhh er vild med Kähler <3
    Jeg har 4 lodder

    Hilsen
    Gitte Frigaard
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  179. Fin give away! Jeg snupper lige tre lodder :-)

    SvarSlet
  180. Fin give away! Jeg snupper lige tre lodder :-)

    SvarSlet
  181. Skøn give away... når man nu er kähler-lover ;)

    Jeg snupper 5 lodder ;)

    VH Frk. Evigglad

    SvarSlet
  182. Ih, sikke fine sager!
    Jeg deltager med 4 lodder og krydser fingre for sidste øjebliks held.

    SvarSlet
  183. Jeg deltager med tre lodder - følger dig på bloglovin, har skrevet en kommentar og har liket Kähler på Facebook.
    /Laura (lauragraens(at)gmail.com)

    SvarSlet
  184. Ihh de er super fine! Jeg er vild med Kähler, de er så gode til nytænkning og lækre designs!

    JEg er med på 5 lodder! Krydser fingre! xxxx

    Rigtig god Søndag :)

    Mvh.

    Annesofie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...